Logo

PARTNER VAŠEHO ZDRAVÍJsme součástí skupiny AGEL, největšího soukromého poskytovatele zdravotní péče ve střední Evropě.

COVID-19

Očkování proti koronaviru

OSOBY STARŠÍ 16 LET VĚKU

Více informací

ZDRAVOTNÍCI

Více informací

PEDAGOGOVÉ

Více informací

OSOBY S CHRONICKÝM ONEMOCNĚNÍM

Více informací

 

POZOR, od 17. 3. 2021 je očkovací centrum přemístěno:
Společenský dům Prostějov (KaSCentrum)
Komenského 4142/6, 796 01 Prostějov


 

Nejčastější dotazy:


JAKOU VAKCÍNOU OČKUJEME?

Aktuálně očkujeme vakcínou Pfizer.


JAK ZÍSKÁTE CERTIFIKÁT O OČKOVÁNÍ?

Elektronická verze česko-anglického certifikátu o provedeném očkování na covid–19, který je důležitý nejen pro cestu do zahraničí, je dostupná na webovém portále https:ocko.uzis.cz.


CO DĚLAT, POKUD SE V REZERVOVANÉM TERMÍNU NEMŮŽETE DOSTAVIT?

Musíte změnit rezervaci u 1. dávky v rezervačním systému, případně kontaktujte linku 1221. Pokud potřebujete upravit termín 2. dávky, musíte kontaktovat očkovací centrum na telefonním čísle 725 663 470 ve všední dny od 8:00 do 15:00 hodin.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ ZDRAVOTNÍCH OBTÍŽÍ (NAPŘ. RESPIRAČNÍ ONEMOCNĚNÍ, INFEKCE), POKUD MÁTE NEGATIVNÍ TEST NA COVID-19?

V případě, že máte jakékoliv zdravotní obtíže, je nutné odložit očkování cca o 14 dnů, svůj zdravotní stav konzultujte se svým praktickým lékařem. Vaše obtíže nemůže řešit administrátor očkovacího centra.
Vaší rezervaci je potřeba zrušit přes potvrzovací email. Rezervaci termínu lze zrušit nejpozději 12 hod před očkováním.
V případě zrušení termínu v Centrálním rezervačním systému, je nutné si nový termín na první dávku znovu zarezervovat, buď přes centrální rezervační systém, nebo kontaktovat linku 1221.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ PRODĚLÁNÍ ONEMOCNĚNÍ COVID-19 MEZI 1. A 2. DÁVKOU OČKOVÁNÍ? 

V případě, že proděláte onemocnění covid-19 po podání 1. dávky vakcíny, je nutné odložit očkování 2. dávky o 3 měsíce. Termín je potřeba si domluvit po uplynutí této doby. Termín na 2. dávku si zarezervujte v očkovacím centru na telefonním čísle 725 663 470 ve všední dny od 8:00 do 15:00 hodin. Konzultujte se svým praktickým lékařem.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ KARANTÉNY V TERMÍNU OČKOVÁNÍ?

Pokud jste v karanténě, neměli byste po tuto dobu podstoupit očkování. V případě, že jste v karanténě před podáním 2. dávky a nemáte příznaky, kontaktujte očkovací centrum na telefonním čísle 725 663 470 ve všední dny od 8:00 do 15:00 hodin a očkování se odloží na dobu po ukončení karantény. Jestliže máte v karanténě příznaky, resp. propukne onemocnění covid-19, odloží se očkování o 3 měsíce.


ZAJIŠŤUJE OČKOVACÍ CENTRUM DOPRAVU NAPŘ. SANITKOU?

Očkovací centrum nemá zajištěnou dopravu sanitním vozem. Klient se musí obrátit na svého praktického lékaře.


CO DĚLAT V PŘÍPADĚ, ŽE UŽÍVÁM LÉKY NA ŘEDĚNÍ KRVE? 

Lék nevysazujte, upozorněte na tuto skutečnost očkujícího zdravotníka.


JAKÉ JSOU NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY PO VAKCINACI?

  •          bolest v místě injekce
  •          únava
  •          bolest hlavy
  •          bolest svalů a třesavka
  •          bolest kloubů
  •          horečka a otok v místě injekce
  •          zarudnutí v místě podání injekce
  •          zvětšení uzlin
  •          nespavost
  •          malátnost a svědění v místě injekce